середа, 21 березня 2012 р.

Шкільна конференція "Моя батьківщина Україна"

На сьогодні актуальним є виховання патріота. Як виявляється, ці питання стають дуже цікавими саме при вивченні та проведенні дослідницьких робіт. У цьому переконалися учні середньої школи №2, які з натхненням сприйняли ідею участі у Всеукраїнській експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна»
21 березня 2012 року у нашій школі відбулася конференція-звіт «Моя Батьківщина – Україна», яка була присвячена 80 річчю заснування Дніпропетровської області.
На початку конференції учениці 10 класу Бабінець Альбіна та Комашко Ліза розповіли про вже завершені проекти, які здобули перемогу у Всеукраїнській суспільній акції «Громадянин»:
  • «Історія моєї школи»
  • «Волонтер»
  • «Будуймо містки від душі до душі від країни до країни разом»(створення шкільної газети)
  • «Школа – мій рідний дім» ( упорядкування шкільних коридорів)
  • «Чудеса рідного міста» (створення брошури-путівника)
  • «Ігрова кімната моєї мрії»
  • «Я – частина твоя,Україно» (випуск поетичної збірки)
Більша кількість цих проектів була представлена на Всеукраїнській конференції у м. Києві. Вони отримали гідну оцінку і призові місця.
На шкільній конференції були представлені наступні роботи:
  • 5А клас - «Славні імена земляків»(життєвий і творчий шлях місцевого художника В.О. Барнаша).
  • 5Б клас - «Запорізька Січ – козацька республіка».Ця робота вразила нас незвичайним та оригінальним викладенням зібраного матеріалу.
  • Про видатних людей нашого міста розповіли нам учні
  • 6 клас - про поетесу Ларису Гончарову.
  • 10 клас – про керівника народного фольклорного ансамблю «Веселі нотки» Карпову Г.О.
  • 9-А – розпочав проектну роботу про військовополоненого скульптора із Ехінгена Фрідріха Гессе
  • 11 клас досліджував історію створення та розвитку Палацу Культури Гірників Презентації були представлені з використанням комп’ютерних технологій. Ми й надалі будемо розвивати та допрацьовувати наші проекти, аби досягти успіху.
Дякуємо всім та запрошуємо до співпраці всіх охочих.

Немає коментарів:

Дописати коментар